czwartek, 12 grudnia 2013

PREZENTY [X]


Oto nadszedł - zapewne dla większości z Was - najmilszy czas w roku... 
Czas kupowania prezentów.


Ja, bardzo niewielką część "prezentobrania" mam już za sobą.
Dla dwójki koleżanek wybrałam coś z gatunku ozdób świątecznych + świąteczne słodycze.


Opakowanie równie mocno przyciągało wzrok - podobnie jak same bombeczki.


Dla reszty znajomych kupiłam (po promocyjnych cenach) naprawdę fajne płytki CD.


A oto przykład naprawdę "wartościowego" prezentu - co ciekawe kosztował jedyne 19.99 zł i znalazłam go w jednym z sieciowych marketów :D


Poniżej znajdziecie kilka drobiazgów, które każdy z Was jest w stanie zrobić samodzielnie. Efekty piorunujące!
















Na zimowy wieczór polecam coś ciekawego zarówna dla ucha, jak i oka. "The Nightmare Before Christmas" Tim'a Burton'a jest czymś, co pozwoli Wam spojrzeć na święta trochę z innej strony. Jest to ciekawa propozycja dla tych, którym obrzydły już wszystkie świecidełka i słodkie minki powyższych ozdób :P
Ps. film pochodzi z roku 1993 :O




A na koniec pamiętajcie...


source: www.notonthehighstreet.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz